reklama

Nevhodný čas, a hádam aj miesto

Neviem, čo povedať, a už vôbec netuším ako sa tváriť. Nedokážem odhadnúť čo si myslíš o tom všetkom...alebo po čom túžiš. Poznáme sa dlho a predsa o sebe nevieme nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento odkaz je bezvýznamný, no predsa cítim potrebu ti ho napísať. Veľa umelcov opisuje aká je reč nepostačujúca, aké obmedzujúce sú slová. Teraz už chápem...

Vždy keď zavriem oči a nastane to nádherné ticho, to prázdno ktoré patrí iba mne, vidím tvoju tvár, nádhernú tvár. Obrysy tak krásne že ľutujem svoju neschopnosť maľovať. Však tvoja tvár má kamenný výraz. Nieje na nej ani náznak úsmevu či smútku. Je to obraz ktorý milujem a nenávidím.

Tvoja prítomnosť je čímsi jedinečná. Pokoj ktorý prináša mnou preniká až do posledného momentu keď sa otočíš a pomaly mizneš v šedom dave. Pri tebe nemyslím na nič, je to nádherný pocit, iba ty a ticho ktoré nás obklopuje. Pri každom stretnutí opäť žijem aby som následne skonal pod ťarchou nejasných myšlienok a emócií ktoré po tebe ostávajú ako popol. Tak nádherných emócií...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlho som dúmal nad tým prečo ťa mám neustále plnú hlavu. No neprišiel som ku žiadnemu vyjadreniu ktoré by poskytlo seba menšie uspokojenie.

Viem iba, že ťa potrebujem. Tak mi odpusť ten egoizmus...

A prečo jej to všetko nepoviem? Nemusím....ona to vie :)


Marek Ertinger

Marek Ertinger

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som, to je na posúdení druhých. Drží ma tu droga zvaná život, nezbavím sa jej pokiaľ ma nezabije. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPolitikaEkonomikaNabozenstvo

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu